sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Ainiin mulla oli blogikin...


Kätevää miten tälläsiä "blogi" -juttuja muistaa aina silloin kun ei keksi minne muuallekkaan höpöttäisi, mutta tekee vaan niin kovasti mieli höpöttää..

No aloitetaanko nyt kuitenkin pikaisilla kuulumisilla, shall we?

Mulla on ATM vain yksi nukke - monta hienoa suunnitelmaa muttei vielä mitään tarkkaa tietoa, että mitä toteuttaisi ekana. (suunnitelmat itse asiassa ovat se syy MIKSI nyt blogiani päivitän)

Merry on siis tullut takaisin, ladies and gentlemen!

BTW. Meepu on ottanut kuvan, en ees ite ottanut : P

... Tietenkin! Se on minifee!! : D Kivasti siis kärsikää teaserista, koska mulla ei ole vieläkään hyviä kuvia sen meikistä ; P Moldi... no toiset jo tietää mikä moldi sillä on mutta saattepa loput harvat lukijani vielä miettiä, että mikä hän on.

... Joko siinä oli tarpeeksi kuulumisia vai pitääkö ruveta analysoimaan recasteista? hope not, en millään nyt jaksais!

...

Eli siis... Olen ollut hyvinkin anti-male -nukkeharrastaja. Joo, oli mulla Shah sillon alussa, mutta eipä silläkään koskaan leikitty koska se oli niin saakelin ahdistava nukke U__U Dollzone, I hate you, sorry... Ja oon mä vieläkin sitä mieltä, että on ne ihan kivoja, itse en vaan henk.koht. tuu sen hartsisen kikkelin kanssa toimeen... Joku syvätrauma tms. eipäs analysoida sitä nyt.

MUTTA mulla on kuitenkin jo jonkin aikaa hirveesti kytenyt päässä se, että mä TAHTOISIN ihan hirveästi nukettaa mun yhden rakastetuimman hahmoni kautta aikain... Se on aina ollut vähän mälsää, että sen on pitänyt olla NIMENOMAAN poika, mutku mutku... EI SE SAAKELI OLIS TOIMINUT AKKANA KOSKAAN ><... Elikkä nyt on sen mun ekan pitkän tarinan ("Story for 20$") päähenkilö Lucas mielessä.

... Ok, siinä ko. hahmossa kiteytyy ehkä kaikki nukkemaailman kliseet ja vähän muitakin, mut CAMOON! LUCAS!? Se hahmo, jonka "persoona" on ollut osana mun KAIKISSA tarinoissa! Se pieni 157cm pitkä, punatukkainen, sinisilmäinen, kalmankalpea, tytöltä näyttävä poika, jonka perhe myi prostituoidukse hassusti puhuvalle sedälle, joka pitää ilotaloa tomaattiviljelmillä!? :'D (Ei saisi nauraa toisten epäonnelle, mutta välillä en voi kuin nauraa sille, miten TYHMÄ se tarina oli samalla kun se oli niin hauskaa kirjoittaa. MUHAHAHA!) Mut siis pointtina yhä, että vaikka sen hahmon tarina lähtikin siitä tarinasta se on ollut AINA niissä tarinoissa ja se on aina ollut samankailtainen hahmo (ok, PuppetMaster -projektissa siitä viimeinkin tehtiin nainen, mut sama "kuori" se on siinäkin)

...

Hitsi että olis kyllä kiva toteuttaa se... mut... mut... se on... poikanukke U___U

Huh, tulipas vuodatettua sekin toive ylös niin voi taas unohtaa sen autuaasti! \o

Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti